„Biznes Fair Play”, czyli jak nie my to kto? Zachęcamy do obejrzenia video z webinaru!

Za nami czwarta edycja webinarów Executive Club. W tych trudnych dla przedsiębiorstw czasach, staramy się odpowiadać na potrzeby chwili, dlatego też postanowiliśmy zorganizować webinar „Biznes Fair Play”, który odbył się  29 kwietnia o godzinie 11:00. Video z webinarem jest już dostępne do obejrzenia w linku powyżej.

Transmisja „na żywo” miała miejsce na naszej stronie, na firmowym profilu na YouTube oraz na naszych kanałach społecznościowych – Linkedin oraz Facebook.

Tematyka webinaru skupiła się na aktywnościach jakie podejmują przedsiębiorstwa by pokazać solidarność biznesową. Wspólnie stawiliśmy czoła wyzwaniu jakim jest kryzys gospodarczy spowodowany pandemią. Pokazaliśmy też jak ważne są postawy etyczne i dawanie przykładu poprzez liderów, gdyż  w trudnych czasach trzeba myśleć o innych oraz przede wszystkim grać „fair”. Zastanowiliśmy się też, jak dziś wygląda dobroczynność biznesu oraz jakie dobre praktyki można wdrożyć by wesprzeć  potrzebujących.

 

Partnerem Głównym webinaru została firma Skanska, Partnerem Złotym firma Michelin a Partnerami firmy: Budimex, BOLIX i Pfizer.

W dyskusji udział wzięli:

  • Prof. Boleslaw Rok – Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Dr n. med. Dorota Hryniewiecka – Firlej – Prezes Zarządu, Pfizer Polska
  • Karolina Radziszewska – Wiceprezes ds. HR i Administracji CEE, Skanska CDE
  • Agata Trzcianowska – Dyrektor Personalna, Michelin Polska
  • Maciej Korbasiewicz – Prezes Zarządu, Bolix
  • Łukasz Kolano – Executive Director, Global Compact Network Poland

Eksperci poruszyli tematy takie jak:

  • Przestrzeganie zasad fair play w zarządzaniu organizacją. Czy jest teraz szczególne ważne?
  • Rola lidera w kształtowaniu kultury opartej na wartościach.
  • Zaufanie najlepszą walutą. Dlaczego warto być uczciwym wobec kontrahentów?
  • Jakie są koszty społeczne i ekonomiczne biznesu nieodpowiedzialnego?
  • Jak dziś wygląda dobroczynność biznesu? Czy biznes powinien dać przykład dobrych praktyk we wsparciu potrzebujących w trudnych czasach?
Udostępnij na swoim profilu